Wednesday, July 29, 2009

MAMPAT Minta Majlis Muafakat Pemuda Pakatan Rakyat tidak guna Ringkasan MAMPAT



Majlis Permuafakatan Rakyat Terengganu (MAMPAT) meminta Majlis Muafakat Pemuda Pakatan Rakyat tidak menggunakan ringkasan MAMPAT kerana ianya adalah ringasan kepada Majlis Permuafakatan Rakyat Terengganu. MAMPAT khuatir penggunaan ringkasan MAMPAT oleh Pemuda Pakatan akan disalahertikan oleh masyarakat terutama Parti Politik. Bersama ini di sertakan Sijil Pendaftaran MAMPAT yang asal bersama surat kepada Majlis Muafakat Pemuda Pakatan Rakyat

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * * * * ** * * * * *
Rujukan kami : MAMPAT/PEMUDAPAKATAN /09-11
Rujukan tuan :
Tarikh : 29 JULAI 2009

Setiausaha
Dewan Pemuda PAS/AMK dan DAPSY,

Kuala Lumpur.


Tuan

BANTAHAN TERHADAP PENGGUNAAN SINGKATAN MAMPAT BAGI MEWAKILI MAJLIS PERMUAFAKATAN PEMUDA PAKATAN

Perkara di atas adalah dirujuk.

2. Majlis Permuafakatan Rakyat Terengganu (MAMPAT) merasa terpanggil untuk menyatakan bantahan terhadap penggunaan singkatan MAMPAT bagi mewakili Majlis Permuafakatan Pemuda Pakatan.

3. Untuk makluman pihak tuan, Majlis Permuafakatan Rakyat Terengganu adalah sebuah NGO yang telah mendaftar secara rasmi dengan Pejabat Pendaftar Pertubuhan dengan nombor pendaftaran persatuan kami iaitu 2172-08-TRG. Bersama ini, kami sertakan salinan pendaftaran kami sebagai rujukan.

4. Majlis Permuafakatan Rakyat Terengganu (MAMPAT) dengan ini membantah sebarang cubaan untuk menggunakan nama singkatan kami oleh pihak tuan. Ini adalah kerana sebagai sebuah Gerakan NGO, kami tidak mahu, MAMPAT nanti akan di salah tafsir oleh mana-mana anggota masyarakat terutama parti politik, kerana kami yakin, penggunaan nama MAMPAT oleh pihak tuan akan mencerminkan pendirian politik sedangkan kami adalah sebuah badan bebas (NGO).

5. Untuk itu, MAMPAT menggesa pihak tuan untuk TIDAK lagi menggunakan singkatan MAMPAT kerana kami khuatir, ia akan disalah ertikan. Pihak kami tidak akan teragak-agak untuk memanjangkan kes ini ke hadapan sekiranya singkatan MAMPAT masih lagi digunakan oleh pihak tuan pada masa akan datang.


Sekian, Terima kasih.

“ KEMBALIKAN HAK DAN MARUAH RAKYAT TERENGGANU “
“BANTULAH KAMI UNTUK MEMBANTU RAKYAT TERENGGANU”


Yang menjalankan amanah,
________________________

(MOHAMAD FAUZI BIN HJ ABU SAMAH)
Pengerusi
Majlis Permuafakatan Rakyat Terengganu (MAMPAT)
s.k - YAM Tengku Sri Paduka Raja (Penaung MAMPAT)
- Hj Hussin Bin Ismail ( Penasihat MAMPAT )
- Fail

www.mampat.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

PEMUDA BATU ENAM © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates