Friday, August 7, 2009

Pemuda Bersamamu " Majlis Makan Pagi Bersama Timb. Presiden "


" Orang Muda Geng Kite "

Majlis makan pagi bersama Al-Fadhil Ustaz Nasaruddin Mat Isa ( Timb. Presiden PAS ).
Dari kiri : Hj. Tuan Chik Tuan Muda ( S.U Pas Kaw. K. Nerus ), YB Dr Hj. Alias Razak ( YB DUN Bukit Tunggal ), Cikgu M Shukrimun Shamsudin ( Timb. YDP K. Nerus ), YB Ustaz Nasaruddin Mat Isa ( Timb. Presiden PAS ), Ustaz Ridhuan Hashim ( Ketua Pemuda K. Nerus )

Majlis dimulakan dengan sarapan pagi, Orang ramai memenuhi setiap ruang yang ada


" Orang Muda, Geng Kite " Pemuda dari Batu Enam sedang menikmati hidangan

Majlis diteruskan lagi dengan " Dialog Bersama Timb. Presiden ". Ucapan aluan disampaikan Ustaz Ridhuan Hashim ( Ketua Pemuda Kuala Nerus ). " Ucapan jazakallah kepada Al-Fadhil kepada Timb. Presiden, semua pimpinan peringkat kaw. dan sahabat-sahabat dermawan sekalian. Kita hadir bukan sebarang hadir, tetapi kita hadir dengan memberi sumbangan kita untuk perjuangan. Semoga kita mendapat keberkatan di dunia dan di akhirat"

Al-Fadhil Ustaz Nasaruddin menyampaikan ucapannya. Banyak isu-isu yang di sentuh untuk tatapan hadirin terutamanya berkenaan isu penjualan arak bagi negeri Selangor dan pergolakan politik Terengganu sendiri. " Tiada seorang pun patut dari kita bagi alasan tiada kerja perjuangan untuk dilakukan, kita perlulah bersiap sedia setiap masa "

Al-Fadhil Y.B Ustaz Nasaruddin Mat Isa ( Timbalan Presiden PAS / Parlimen Bachok )


Turut menyerikan lagi majlis dengan sebuah nasyid yang disampaikan oleh Nazri Johani ( ex-Raihan ). Tunggukan aksi beliau pada malam ini bersama Azhan Atan dan ex-Gitaris kumpulan Visa di padang bola Batu Enam 08 08 2009 jam 9.30 malam

Nazri Johani ( ex-Raihan )

Majlis di akhiri dengan pembahagian cenderamata oleh Ketua Pemuda PAS kawasan Kuala Nerus Ustaz Ridhuan Hashim.

Kenangan bersama Timbalan Presiden PAS

0 comments:

Post a Comment

PEMUDA BATU ENAM © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates